۱۳۸۷ اسفند ۲۰, سه‌شنبه

نیمه شب ...

در نيمه شب ، مي‌توان تركيبي از س-ك-س عالي و س-ك-س سريع را داشت. مرد بسيار خرسند مي‌شود كه زن با فشردن خود به او بيدارش كند.

نيمه‌شب است و مرد به خواب عميقي فرو رفته . آيا زن احساس سر خلق بودن مي‌كند ؟ بسيار خوب ، او بهتر است ابتدا خود را آماده كند. بيست تا سي‌ دقيقه براي خود انگيزي و رسيدن به آستانه‌ي ارگاسم نياز است؛‌ و سپس مي‌تواند در تخت‌خواب بغلتد و خود را به همسرش بفشارد. شوهر اين را روش بسيار عالي‌اي براي بيدار شدن از خواب خواهد يافت.

چون مرد فقط نياز به چند دقيقه دارد تا برانگيخته شود و زن از قبل خود را آماده كرده، هر دوي آن‌ها تجربه‌ي عالي‌اي از سك-س خواهند داشت. به هر حال، اگر شرايط به گونه‌ي ديگري باشد و مرد بخواهد نيمه شب با زن سكس داشته باشد، قضيه فرق مي‌كند؛ زيرا زن نمي‌تواند بيدار شود و بي‌درنگ خود را مهياي س-كس كند.

البته تجربه‌ي باور نكردني و رهايي بخشي است كه مرد آزادي آن را داشته باشد نيمه شب به سراغ همسرش برود و با او س..ك..س داشته باشد. اين آزادي عمل براي مرد حقيقتاً خارق‌العاده است؛ ولي پيش‌شرط‌ هايي دارد كه بايد رعايت شود.

قبل از آزمودن اين فن بايد راه به سوي س--ك--س مرتب و ارتباط عاشقانه باز باشد؛ و پيش از پرداختن به آن بايد زن را در جريان قرار داد تا از نظر او اشكالي نداشته باشد. زن شايد نمي‌خواهد بيدار شود، مگر آن كه مرخصي باشد يا به اندازه‌ي كافي استراحت كرده باشد يا اگر دير وقت است،‌ خيلي بيدار نماند. او، حتي اگر رضايت داد ، بايد بسيار ملايم‌تر از وقتي كه خودش مرد را بيدار مي‌كند، بيدار شود. شوهر مي‌تواند به سراغش برود و آرام نوازشش كند يا در آغوشش بگيرد. اگر زن پذيرفت، كه همه‌چيز رو به راه است؛ اما شايد زن احساس مي‌كند دلش حقيقتاً مي‌خواهد بگويد: «امشب نه».

اگر مرد اين جمله را بتواند بدون احساس طردشدگي بشنود، زن در هنگام لزوم با ايمني آن را مي‌گويد؛ ولي اگر مرد توان نه شنيدن نداشته باشد، همسرش ظرفيت آري گفتن‌هاي واقعي به س-كس را از دست مي‌دهد. هيچ‌چيز مانند پرداختن اجباري به س_ك_س نمي‌تواند جذابيت جنسي را كاهش دهد .

زوج با احترام گذاشتن به نيازهاي منحصر به فرد هم، مي‌توانند حمايتي را كه نياز دارند از هم داشته باشند. در فصل بعد، به رويكردي مي‌پردازيم كه تداوم برخورداري زوج از س-ك-س را تضمين مي‌كند .


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com


برچسب‌ها: