۱۳۸۷ دی ۲۱, شنبه

شیوه صحیح تحریک جنسی همسر (1)

چگونه میتوان اقایان را به اوج لذت جنسی رساند و کمی در مورد نقاط تحریک آمیز اقایان و نحوه چگونگی برخورد با انان در رابطه جنسی را توضیح دهید و اینکه چه مسائلی را در مقار-بت با همسر(شوهر)باید رعایت نمود .

رابطه جنسي نقش بسيار مهمي در ازدواج دارد، ولي با اينحال زوج هاي زيادي بدون توجه عمیق به آن زندگي ميكنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .

بدون برو برگرد همه مي دانند كه رابطه جنسی حياتي ترين جزء همه ي ازدواج هاست. پس اگر يكي يا هر دوي زوجين علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه مي شود؟ تحقيقات نشان داده است كه درصد انبوهي از چنين ازدواج هايي با شكست مواجه مي شود. (بعد از مسايل مالي، مسايل جنسي دومين دليل براي طلاق شناخته شده است). نااميد نشويد. راه هاي زيادي براي جلوگيري از آن وجود دارد. در اينجا سه راه براي جان بخشيدن دوباره به زندگي جنسيتان براي شما فراهم آورده ايم. پس اگر مي خواهيد ازدواجتان به طلاق ختم نشود، اين سه مرحله را با ما دنبال كنيد.

1. به خودتان متكي باشيد

فرقي نمي كند كه همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان كند؛ تحري-كات و شور جنسي او به هيچ وجه شبيه به شما نيست. به همين دليل غيرمنطقي است اگر انتظار داشته باشيد هر زمان شما تحريك شديد در اختيارتان باشد. بايد ياد بگيريد كه چطور گهگاه نيازهايتان را كنترل كنيد. احتمالاً تصور خواهيد كرد كه عادلانه نيست و مطمئناً عصباني خواهيد شد.
البته اميدوارم كه زوج ها تا آنجا كه مي توانند در زندگي جنسي خود با همسرشان انرژي لازم را بگذارند، اما بااينحال باز هم ممكن است زمان هايي وجود داشته باشد كه شما آمادگي رابطه ي جنسي را داشته باشيد در حاليكه همسرتان ندارد. اين مسئله اي كاملاً نرمال و طبيعي است و بايد آن را بپذيريد. هرچه تلاش همسرتان براي فهميدن شما و نيازهايتان بايد بيشتر شود، تلاش شما نيز در درك اين تفاوت ها بايد افزايش يابد. قسمتي از اين درك و پذيرفتن با اتكاي گاه و بيگاه شما به خودتان براي ارضاي ميل جنسيتان نشان داده مي شود. اگر اطمينان داشته باشيد كه همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه مي كند، انجام اينكار با راحتي بيشتري صورت خواهد گرفت.

(موارد بعدی بعدا در وبلاگ قرار داده خواهند شد)


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com


برچسب‌ها: