۱۳۸۷ بهمن ۶, یکشنبه

انزال در زنان به هنگام ارگاس*م

انزال در زنان به هنگام ارگاس*م
نظر غالب متخصصين بر اين است كه تحريك نقطه جي ميتواند به دفع مايع بهنگام ارگا-سم منجر شود. البته برخي از دخترها حتي با ‌س*كس‌ دهاني و يا تحريك دست هم ميتوانند چنين مايعي دفع كنند.

مقدار مايع دفع شده از چند قطره تا چند قاشق متغير است. در مورد منشا اين مايع بين محققان و افراد عادي اختلاف نظر وجود دارد. آنچه مسلم است اين است كه اين مايع حاوي مقادير زياد ادرار نبوده و تركيب آن مشابه ترشحات پروستات در مردان است. اين مايع بهنگام خروج گرم، چسبنده و كمي تيره‌رنگ است.
صرفنظر از ماهيت و منشا اين مايع، هدف اين مقاله آشنايي مردان با تكنيك‌هاي مفيد براي ارضائ زن و خروج اين مايع از بدن او مي باشد.

قدم اول:
در ابتدا خيلي مهم است كه س_كس شما در محيطي آرام و بدون استرس صورت گيرد. بعلاوه بايد ارتباط شما صميمانه و راحت باشد. اهميت اين موضوع از آن جهت است كه موقع انزال، خانم‌ها احساسي مشابه دفع ادرار دارند، بنابراين شما با اطمينان بخشيدن به او ازاينكه هيچ اتفاق بدي نمي‌افتد و مانع شدن از ايجاد اضطراب در او بخاطر اين احساس ميتوانيد شانس ار*گاسم و انزال را در شريك جنسيتان بالاتر ببريد.

قدم دوم:
با استفاده از نوك انگشتتان در داخل واژن به فاصله يك بند انگشت قسمت اسفنجي را پيداكنيد. مي‌توانيد انگشت ديگرخود راهم وارد واژن كرده و اين نقطه را به سمت بالا مالش دهيد. فشار كمي به آن وارد كنيد.همين موقع ممكن است به او احساس دفع ادرار دست دهد.

قدم سوم:
همزمان با تحريك نقطه جي از داخل واژن، با انگشت ديگرخود كليتو*ريس را هم تحريك كنيد. بهتر است گاهي با انگشت مياني خود مجراي ادرار را هم نوازش كرده و آنرا به سمت پايين بكشيد. از او بخواهيد تا ماهيچه هاي لگني خود را منقبض كند. با دست شكم او را نوازش كنيد.با انجام اين عمل هنگام رسيدن به ا*رگاسم مايع گرمي از بدن او خارج مي‌شود كه گاهي ممكن است حتي خروج آن با فشار نيز همراه باشد.

بياد داشته باشيد كه همه خانم‌ها قادر به انزال نيستند. با تمرين اين روش مي‌توانيد لذت زيادي از ‌س-كس‌ خود ببريد و ارگا-سم را براي او لذت بخش‌تر كنيد.


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com

برچسب‌ها: