۱۳۸۷ بهمن ۱۱, جمعه

افزایش مدت زمان رابطه جنسی (1)

افزایش مدت زمان رابطه جنسی و جلوگیری از انزال زودرس بین زوجین

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مبحث ارتباط جنسی مطرح می گردد به شرح زیر می باشد:

"چگونه می توانم مدت زمان رابطه ی جنسی ام را افزایش دهم؟"

پاسخ اول و آخر به پرسش اخیر چیزی جز این نیست: فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن از انزال زودرس جلوگیری بعمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد!

اما چگونه؟ در این مقاله قصد داریم تا برترین و بی نظیرترین تکنیک های موجود در خصوص نحوه ی بالابردن مدت زمان ارتباط جنسی را به شما آموزش دهیم:

از فنون و ترفندهایی که به واسطه ی آنها می توان انزال را به تعویق انداخت، اطلاع دارید؟

درست لحظه ای که حس انزال به شما دست می دهد، بایددست نگه دارید و برای چند لحظه فشار جنسی موجود بر روی خودتان را کاهش دهید. این امر سبب می شود تا برانگیختگی شما قدری افت پیدا کند و راحت تر بتوانید به ادامه ارتباط عاشقانه ی خود بپردازید. شاید در نگاه اول کار ساده ای به نظر برسد، اما به شما اطمینان می دهیم که به نوبه ی خود یکی از موثرترین شیوه هایی است که به وسیله ی آن می توانید مدت زمان بیشتری را در تختخواب باقی بمانید.

یکی دیگر از روش های حیرت انگیز، فشردن پرینه است.

پرینه (یا میان دو راه) به حدفاصل میان بیضه و مقعد اطلاق می شود. در این قسمت یک نقطه ویژه وجود دارد که اگر با انگشت خود به آن فشار وارد کنید، می توانید از انزال جلوگیری بعمل آورید. البته شاید قدری طول بکشد تا جای دقیق آنرا پیدا کنید، اما زمانیکه متوجه محل دقیق آن بشوید، می توانید به طور شگفت انگیزی انزال را به تعویق بیندازید.


ما تکنیک "فشردن" را به شما پیشنهاد نمی کنیم. چراکه چندان خوشایند نبوده، همراه با درد است و اثر بخشی آن در حد مطلوب نمی باشد. اگر به آن اندازه به آلت تناسلی خود فشار وارد کنید که حس انزال برطرف گردد، مسلماً باید این فشار زیاد باشد و بیشتر جنبه ی نوعی تجا*وز بیرحمانه به خود می گیرد.

شاید این شیوه تا حدی در به تعویق انداختن انزال به شما کمک کند، اما هیچ گاه به عنوان بهترین گزینه برای عدم خروج منی تلقی نمی شود. حال به تشریح ادامه ی گزینه های موثر خودمان می پردازیم:

از شدت برانگیختگی فردی در کل مدت نزدیکی آگاه باشید.

البته منظور ما این نیست که آنقدر ذهن خودتان را درگیر این مسئله کنید که به طور کلی دچار وسواس فکری شوید. اگر بیش از اندازه به این موضوع اهمیت بدهید، مزیت لذت بردن از ارتباط جنسی را از دست خواهید داد؛ اما گاهگاه می توانید به میزان نعوذ و انگیختگی خود توجه کنید. با یک تمرین ساده می توایند کنترل بیشتری بر روی رفتارهای جنسی خود بدست آورید. به این منظور می توانید میزان تحریک فردی خود را به عنوان مثال در یک بازه ی 1 تا 10 تعریف کنید. به این ترتیب که عدد 1 نشانگر پایین ترین میزان برانگیختگی و عدد 10 بیانگر مرحله ی انزال باشد. پیرو این شماره گذاری شما همیشه باید میزان تحریک فردی خود را روی عددی نگه دارید که پایین تر از مرحله ی غیر قابل کنترل باشد. با بکار بستن این تکنیک ساده هیچ گاه در حین رابطه دچار انزال اجباری نخواهید شد.

ادامه ی مقاله در پست های بعدی . . .


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com

برچسب‌ها: