۱۳۸۷ بهمن ۲۲, سه‌شنبه

افزایش مدت زمان رابطه جنسی (3)

سایر روش های "درمانی" برای انزال زودرس

انواع مختلفی از قرص ها، شربت ها، اسپری ها، و سایر داروهای جنسی وجود دارند که امید انزال دیررس را به شما نوید می دهند، ولی در کمال ناراحتی باید گفت که هیچ یک از آنها موثر نیستند. حتی در برخی موارد مشاهده شده است که بخشی از این داروها موجب می شوند که آلت آنقدر بی حس شود که فرد بطور کلی در طول رابطه ی جنسی هیچ چیزی احساس نمی کند و بالطبع لذتی هم نمی برد.

با بکارگیری فنون فوق الذکر و سایر تکنیک هایی که در ذیل به آنها اشاره خواهیم کرد، یقین داشته باشید که هم قدرت بیشتری در خود احساس می کنید و هم می توانید کنترل شخصی خود را ارتقا داده و مدت زمان بیشتری در تخت دوام بیاورید.

باید بدانید که چه موقع می بایست از حرکات ریتمیک دست بکشید

وقتی متوجه شدید که در حال نزدیک شدن به آستانه انزال هستید و احساس کردید که اگر بیش از آن ادامه دهید این امکان وجود دارد که کنترل امور از دستتان خارج شود، باید انجام حرکات ریتمیک را متوقف سازید. اگر می بینید که تنها متوقف نمودن حرکات به شما کمک نمی کند، می توانید آلت را به طور کامل از واژن خارج نمایید.

تنفس خود را کنترل کنید – نفس عمیق بکشید

این امر میزان برانگیختگی شما را کاهش داده و هیجان را کنترل شده می کند و مجدداً کنترل امور را به دست شما می سپارد.

از کاندوم استفاده کنید

ممکن است با یک بار امتحان به این نتیجه برسید که می توانید با استفاده از آن مدت زمان نزدیکی را افزایش دهید. البته این امر در مورد همه ی مردها صدق نمی کند. ضمناً به طور حتم از کاندوم های معمولی استفاده کنید نه کاندوم هایی که آغشته به لوسیون های بی حس کننده هستند.

به تحریک کردن شریکتان فکر کنید نه خودتان

شما هر چقدر بیشتر به همسرتان لذت بدهید، خودتان هم بیشتر لذت خواهید برد و هر چقدر او را بیشتر تحریک کنید خودتان هم بیشتر تحریک می شوید. بنابراین زمانیکه احساس می کنید کنترل اوضاع قدری برایتان دشوار می شود، از دخول خودداری کنید

نحوه انجام حرکات ریتمیک را تغییر دهید

به جای انجام حرکات عقب - جلو از حرکات دوار [با کمک عضلات باسن] استفاده کنید. با این روش تحریک و فشار کمتری بر روی آلت وارد می گردد.

یک حقه مرموز

خیلی ساده نوک زبان خود را به سقف دهان (در نقطه ی پشتی دندان های ردیف بالا) بفشارید.

متمرکز و قابل کنترل باقی بمانید

ذهن خود را بر روی کنترل امور متمرکز نمایید. به خودتان اجازه ندهید کارهایی را که در آنها شک و تردید دارید، انجام دهد. نیمی از جدال برای کنترل انزال زودرس بکارگیری صحیح یک الگوی فکری سودمند است. باید به خودتان بقبولانید که درست زمانیکه همه چیز به سرعت به جلو پیش می رود، شما می توانید از انزال جلوگیری نمایید......

پرینه را بفشارید

یا از همسرتان تقاضا کنید تا این کار را برایتان انجام دهد. زمانیکه احساس کردید در حال نزدیک شدن به مرحله ی انزال هستید، با انگشت محل مورد نظر در پرینه (میان دو راه) را بفشارید. اگر محل دقیق آنرا پیدا کنید به راحتی می توانید از انزال زودرس جلوگیری بعمل آورید.


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com

برچسب‌ها: