۱۳۸۷ بهمن ۱۱, جمعه

افزایش مدت زمان رابطه جنسی (1)

افزایش مدت زمان رابطه جنسی و جلوگیری از انزال زودرس بین زوجین

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مبحث ارتباط جنسی مطرح می گردد به شرح زیر می باشد:

"چگونه می توانم مدت زمان رابطه ی جنسی ام را افزایش دهم؟"

پاسخ اول و آخر به پرسش اخیر چیزی جز این نیست: فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن از انزال زودرس جلوگیری بعمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد!

اما چگونه؟ در این مقاله قصد داریم تا برترین و بی نظیرترین تکنیک های موجود در خصوص نحوه ی بالابردن مدت زمان ارتباط جنسی را به شما آموزش دهیم:

از فنون و ترفندهایی که به واسطه ی آنها می توان انزال را به تعویق انداخت، اطلاع دارید؟

درست لحظه ای که حس انزال به شما دست می دهد، بایددست نگه دارید و برای چند لحظه فشار جنسی موجود بر روی خودتان را کاهش دهید. این امر سبب می شود تا برانگیختگی شما قدری افت پیدا کند و راحت تر بتوانید به ادامه ارتباط عاشقانه ی خود بپردازید. شاید در نگاه اول کار ساده ای به نظر برسد، اما به شما اطمینان می دهیم که به نوبه ی خود یکی از موثرترین شیوه هایی است که به وسیله ی آن می توانید مدت زمان بیشتری را در تختخواب باقی بمانید.

یکی دیگر از روش های حیرت انگیز، فشردن پرینه است.

پرینه (یا میان دو راه) به حدفاصل میان بیضه و مقعد اطلاق می شود. در این قسمت یک نقطه ویژه وجود دارد که اگر با انگشت خود به آن فشار وارد کنید، می توانید از انزال جلوگیری بعمل آورید. البته شاید قدری طول بکشد تا جای دقیق آنرا پیدا کنید، اما زمانیکه متوجه محل دقیق آن بشوید، می توانید به طور شگفت انگیزی انزال را به تعویق بیندازید.


ما تکنیک "فشردن" را به شما پیشنهاد نمی کنیم. چراکه چندان خوشایند نبوده، همراه با درد است و اثر بخشی آن در حد مطلوب نمی باشد. اگر به آن اندازه به آلت تناسلی خود فشار وارد کنید که حس انزال برطرف گردد، مسلماً باید این فشار زیاد باشد و بیشتر جنبه ی نوعی تجا*وز بیرحمانه به خود می گیرد.

شاید این شیوه تا حدی در به تعویق انداختن انزال به شما کمک کند، اما هیچ گاه به عنوان بهترین گزینه برای عدم خروج منی تلقی نمی شود. حال به تشریح ادامه ی گزینه های موثر خودمان می پردازیم:

از شدت برانگیختگی فردی در کل مدت نزدیکی آگاه باشید.

البته منظور ما این نیست که آنقدر ذهن خودتان را درگیر این مسئله کنید که به طور کلی دچار وسواس فکری شوید. اگر بیش از اندازه به این موضوع اهمیت بدهید، مزیت لذت بردن از ارتباط جنسی را از دست خواهید داد؛ اما گاهگاه می توانید به میزان نعوذ و انگیختگی خود توجه کنید. با یک تمرین ساده می توایند کنترل بیشتری بر روی رفتارهای جنسی خود بدست آورید. به این منظور می توانید میزان تحریک فردی خود را به عنوان مثال در یک بازه ی 1 تا 10 تعریف کنید. به این ترتیب که عدد 1 نشانگر پایین ترین میزان برانگیختگی و عدد 10 بیانگر مرحله ی انزال باشد. پیرو این شماره گذاری شما همیشه باید میزان تحریک فردی خود را روی عددی نگه دارید که پایین تر از مرحله ی غیر قابل کنترل باشد. با بکار بستن این تکنیک ساده هیچ گاه در حین رابطه دچار انزال اجباری نخواهید شد.

ادامه ی مقاله در پست های بعدی . . .


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com

برچسب‌ها:

۱۳۸۷ بهمن ۶, یکشنبه

انزال در زنان به هنگام ارگاس*م

انزال در زنان به هنگام ارگاس*م
نظر غالب متخصصين بر اين است كه تحريك نقطه جي ميتواند به دفع مايع بهنگام ارگا-سم منجر شود. البته برخي از دخترها حتي با ‌س*كس‌ دهاني و يا تحريك دست هم ميتوانند چنين مايعي دفع كنند.

مقدار مايع دفع شده از چند قطره تا چند قاشق متغير است. در مورد منشا اين مايع بين محققان و افراد عادي اختلاف نظر وجود دارد. آنچه مسلم است اين است كه اين مايع حاوي مقادير زياد ادرار نبوده و تركيب آن مشابه ترشحات پروستات در مردان است. اين مايع بهنگام خروج گرم، چسبنده و كمي تيره‌رنگ است.
صرفنظر از ماهيت و منشا اين مايع، هدف اين مقاله آشنايي مردان با تكنيك‌هاي مفيد براي ارضائ زن و خروج اين مايع از بدن او مي باشد.

قدم اول:
در ابتدا خيلي مهم است كه س_كس شما در محيطي آرام و بدون استرس صورت گيرد. بعلاوه بايد ارتباط شما صميمانه و راحت باشد. اهميت اين موضوع از آن جهت است كه موقع انزال، خانم‌ها احساسي مشابه دفع ادرار دارند، بنابراين شما با اطمينان بخشيدن به او ازاينكه هيچ اتفاق بدي نمي‌افتد و مانع شدن از ايجاد اضطراب در او بخاطر اين احساس ميتوانيد شانس ار*گاسم و انزال را در شريك جنسيتان بالاتر ببريد.

قدم دوم:
با استفاده از نوك انگشتتان در داخل واژن به فاصله يك بند انگشت قسمت اسفنجي را پيداكنيد. مي‌توانيد انگشت ديگرخود راهم وارد واژن كرده و اين نقطه را به سمت بالا مالش دهيد. فشار كمي به آن وارد كنيد.همين موقع ممكن است به او احساس دفع ادرار دست دهد.

قدم سوم:
همزمان با تحريك نقطه جي از داخل واژن، با انگشت ديگرخود كليتو*ريس را هم تحريك كنيد. بهتر است گاهي با انگشت مياني خود مجراي ادرار را هم نوازش كرده و آنرا به سمت پايين بكشيد. از او بخواهيد تا ماهيچه هاي لگني خود را منقبض كند. با دست شكم او را نوازش كنيد.با انجام اين عمل هنگام رسيدن به ا*رگاسم مايع گرمي از بدن او خارج مي‌شود كه گاهي ممكن است حتي خروج آن با فشار نيز همراه باشد.

بياد داشته باشيد كه همه خانم‌ها قادر به انزال نيستند. با تمرين اين روش مي‌توانيد لذت زيادي از ‌س-كس‌ خود ببريد و ارگا-سم را براي او لذت بخش‌تر كنيد.


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com

برچسب‌ها:

۱۳۸۷ بهمن ۳, پنجشنبه

خود- ارضایی در آقایان متاهل

متاسفاه خود-ارضایی در میان مردان که اعتقادات قوی مذهبی ندارند شایع است . کلیه ادیان الهی بشدت افراد را از ریختن آب منی به خارج از رحم زنان (که شامل خود-ارضایی هم میشود) نهی کرده است.

مسئله دیگری که اغلب افراد در مورد آن ناراحتند مسئله خود-ارضایی در آقایان متاهل است. این مسئله برای خانم ها بسیار ناراحت کننده و در واقع باعث کسر شان آنهاست.

به همین دلیل بسیاری از آقایان درصورت اقدام به خود-ارضایی سعی میکنند این موضوع کاملا از دید همسرشان پنهان بماند. خود -ارضایی در آقایان متاهل سبب آسیب کانون خانواده شده و محبت زوجین را کم می کند .

وقتی مرد در دوران مجردی به عمل ناپسند خود-ارضایی عادت و در واقع اعتیاد پیدا می کند از نظر روحی و روانی در دوران ازدواج نیز لذت خروج منی با خود-ارضایی برایش از رابطه سالم جنسی با همسر بیشتر است و همین مسئله سبب می شود زن این برداشت را داشته باشد که مرد او توجه و علاقه ای به او ندارد . اگر چه عدم علاقه و وجود مشکلات حانوادگی می تواند خود سبب این مسئله شود .

در هر حال به خانم ها توصیه می کنیم با این مشکل بزرگ شوهر خود عاقلانه برخورد کنند و از روحی احساسات سبب نشوند که این گره زندگی گره کوری شود که باز کردنش امکان پذیر نباشد .

در شرایطی مناسب و بدور از تنش در یک موقعیت روحی و عاطفی ایده آل با شوهر خود صحبت کنید و این مشکل را به او متذکر شوید و از او بخواهید اگر مشکلی در شما می بیند مطرح کند تا شما آن مشکل را رفع کنید و یا اینکه در جهت رفع مشکل خود باشد .

قطعا با آرامش و صبر و تامل می توانید همسر خود را قانع کنید که این عمل او سبب ضربه روحی برای شماست . به او متذکر شوید انجام این عمل در خلوت و پنهان سبب می شود محبت و عاطفه بین زوج کم شود و زندگی زیبای شما که به سفیدی برف باید باشد تیره و تار می گردد .


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com

برچسب‌ها:

۱۳۸۷ دی ۲۶, پنجشنبه

شیوه صحیح تحریک جنسی همسر (3)

بهتر است با همسر خود از فبل هماهنگ كنيد كه اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.

زماني كه مطمئن نشديد كه زن به اوج لذت و ارضا شدن نزديك نشده از ارضاي خود جلوگيري كنيد.دیدن ارگا-سم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است . سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود . وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر میشود و می تواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نيز مي‌تواند خود را ارضا كند. بهترين شيوه ارضا‌شدن، همزماني آن بين طرفين است.
مهمترين قسمت: معمولاً مردها پس از ارضاشدن يا مي‌خوابند، يا پشت به زن از او دوري مي‌كنند. در صورتي كه كاري كه بايد انجام دهند اين است كه شروع به بغل كردن و نوازش زن كنند. و به او آرامش دهند تا استراحت كند.
شايسته است كه شربتی گوارا تهيه نموده و براي همسر خود يباورد.

فراموش نكنيم كه هيچ يك از اين رفتارها چه هنگام رابطه جنسي و چه در حالتهاي ديگر زندگي از جانب زن بدون پاسخ نخواهد ماند.تذكر به خانمها: اگر مردي به اين نكات توجه نكرد، شك نكنيد كه در رابطه جنسي توانا نيست و خودخواه مي‌باشد.راستي آقايان پا به سن گذاشته حتماً قبل از آوردن نوشيدني ادرار خود را تخليه كرده و آلت خود را شستشو دهند تا پروستاتشان معيوب نگردد.


در آخر بعد از انجام رابطه جنسي بهتر است از همسر خود تشكر كنيد

و...هزاران كار ديگر هست كه مي توانيد براي از بين بردن يكنواختي موجود در رابطه تان انجام دهيد.

3. اگر همه چيز عمل نكرد، صادق باشيد

من با زوج هاي زيادي روبه رو بوده ام كه بي علاقگي و نارضايتي يكي از زوجين از رابطه جنسی باعث جدايي شده است. البته شما هم ممكن است به فكر اينكار بيفتيد. اما بدانيد طلاق يا برقراري رابطه ي جنسي با افرادي غير از همسرتان، راه حل هاي مناسبي نيستند. درست است كه عشقبازي با غير مي تواند مشكلتان را حل كند، اما بدانيد كه در طولاني مدت مشكلات بيشتري نيز برايتان ايجاد مي كند و باعث خراب شدن ازدواجتان هم مي شود. حتي اگر ازدواجتان هم سالم باقي بماند، درد و رنجي كه همسرتان از عشقبازي شما با كس ديگري متحمل مي شود، بي اندازه است.

طلاق هم راه حل خوبي به شمار نمي رود. اگر به جاي پيدا كردن راه حل و برطرف كردن مشكل، از آن فرار كنيد، ممكن است زوج ديگري پيدا كنيد كه او نيز از نظر جنسي با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسيد اين كار را تا كجا ادامه خواهيد داد؟ قبل از اينكه بار و بنديلتان را جمع كنيد و همسرتان را ترك كنيد، به شما پيشنهاد ميكنم كه ببينيد آيا همسرتان از اين جريان خبر دارد؟ اطلاع دارد كه شما از رابطه ي جنسيتان با او ناراضي هستيد؟ كار ار به دعوا نكشانيد. تقصيرها را به گردن او نيندازيد، حرف هاي بد نزنيد، انتقاد نكنيد، فقط خيلي آرام به او بگوييد كه به خاطر اتلافاتي كه در روحيات جنسي شما وجود دارد، مي خواهيد كاري را كه اصلاً دوست نداريد انجام دهيد. افكار خود را با او در ميان بگذاريد. اين را به صورت يك تهديد مطرح نكنيد. فقط ميزان نااميدي خود را با او در ميان بگذاريد. به او فرصتي دوباره براي اصلاح و سازگار شدن بدهيد، و منتظر نتيجه ي آن بمانيد


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com

برچسب‌ها:

۱۳۸۷ دی ۲۳, دوشنبه

شیوه صحیح تحریک جنسی همسر (2)

ادامه ی مطلب که از پست قبلی مونده بود . . .

2. تنوع، مزه ي زندگي است

احتمالاً زندگي جنسي شما دچار يكنواختي شده است. حتي مهیج ترين فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برايش تكرار مكررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر اين مورد را در رابطه جنسي خودتان با همسرتان هم مشاهده مي كنيد، پس وقتش رسيده كه كمي تنوع وارد اين رابطه كنيد. براي جلوگيري از يكنواختي جنسي، بايد كمي خلاق باشيد.

مكاني جديد انتخاب كنيد : همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید
لباس زير هاي ل-ختی و جديد بخريد
عطر خوشبو استفاده کنید
حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .
معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود . بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .
رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود
با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید : خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید ...
بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک :است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود
گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن دو دلداده به هم بینشان رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است .
لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتو-ریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد
همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آل-ت تناس-لی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود ( بلند شدن و سفتی آ-لت تناس-لی در مرد را نع-وظ مرد گویند ) . در خانمها نع-وظ یعنی تحریک و سفتی کلیتو-ریس ( چو-چو-له ) و نوک پستان .
فراهم کردن تحریک لازم در همسر : مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط ش-ه-و-ت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد نعوظ وی کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد
مرد بايد در آغاز رابطه جنسي ذهن و فعاليت خود را متوجه تحريك و آماده كردن زن نمايد. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد
مرد هر چه بيشتر بتواند با مهارت زن را تحريك كند زن در ادامه هر كاري مرد طالب باشد انجام مي‌دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .
زمان دخول بهترين زمان براي سخنان محبت‌آميز است. در این لحظه از همسر خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود سبب افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود
به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com

برچسب‌ها:

۱۳۸۷ دی ۲۱, شنبه

شیوه صحیح تحریک جنسی همسر (1)

چگونه میتوان اقایان را به اوج لذت جنسی رساند و کمی در مورد نقاط تحریک آمیز اقایان و نحوه چگونگی برخورد با انان در رابطه جنسی را توضیح دهید و اینکه چه مسائلی را در مقار-بت با همسر(شوهر)باید رعایت نمود .

رابطه جنسي نقش بسيار مهمي در ازدواج دارد، ولي با اينحال زوج هاي زيادي بدون توجه عمیق به آن زندگي ميكنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .

بدون برو برگرد همه مي دانند كه رابطه جنسی حياتي ترين جزء همه ي ازدواج هاست. پس اگر يكي يا هر دوي زوجين علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه مي شود؟ تحقيقات نشان داده است كه درصد انبوهي از چنين ازدواج هايي با شكست مواجه مي شود. (بعد از مسايل مالي، مسايل جنسي دومين دليل براي طلاق شناخته شده است). نااميد نشويد. راه هاي زيادي براي جلوگيري از آن وجود دارد. در اينجا سه راه براي جان بخشيدن دوباره به زندگي جنسيتان براي شما فراهم آورده ايم. پس اگر مي خواهيد ازدواجتان به طلاق ختم نشود، اين سه مرحله را با ما دنبال كنيد.

1. به خودتان متكي باشيد

فرقي نمي كند كه همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان كند؛ تحري-كات و شور جنسي او به هيچ وجه شبيه به شما نيست. به همين دليل غيرمنطقي است اگر انتظار داشته باشيد هر زمان شما تحريك شديد در اختيارتان باشد. بايد ياد بگيريد كه چطور گهگاه نيازهايتان را كنترل كنيد. احتمالاً تصور خواهيد كرد كه عادلانه نيست و مطمئناً عصباني خواهيد شد.
البته اميدوارم كه زوج ها تا آنجا كه مي توانند در زندگي جنسي خود با همسرشان انرژي لازم را بگذارند، اما بااينحال باز هم ممكن است زمان هايي وجود داشته باشد كه شما آمادگي رابطه ي جنسي را داشته باشيد در حاليكه همسرتان ندارد. اين مسئله اي كاملاً نرمال و طبيعي است و بايد آن را بپذيريد. هرچه تلاش همسرتان براي فهميدن شما و نيازهايتان بايد بيشتر شود، تلاش شما نيز در درك اين تفاوت ها بايد افزايش يابد. قسمتي از اين درك و پذيرفتن با اتكاي گاه و بيگاه شما به خودتان براي ارضاي ميل جنسيتان نشان داده مي شود. اگر اطمينان داشته باشيد كه همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه مي كند، انجام اينكار با راحتي بيشتري صورت خواهد گرفت.

(موارد بعدی بعدا در وبلاگ قرار داده خواهند شد)


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com


برچسب‌ها:

۱۳۸۷ دی ۱۵, یکشنبه

خواسته های زن بعد از س__*ک__* س (رابطه ی جنسی)

در یک مطالعه در اروپا بعد از نظرخواهی از عده زیادی از زنها لیستی از مواردی که آنها بعد از س.ک.س و ارگا.س.م دوست دارند برایشان انجام شود، تهیه شده است. البته باید توجه داشت که گروههای مختلف خانمها تمایلات متفاوتی داشته و حتی ممکن است چیزهای مورد علاقه عده ای در این لیست وجود نداشته باشد. به عبارت دیگر موارد زیر قابل تعمیم به کل جامعه زنان نیست.
1. درآغوش گرفتن: تقریبا" همه خانمها دوست دارند که بعد از س-ک-س، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند. در آغوش گرفتن و حلقه کردن دستها بدور زن و نوازش او احساس بسیار خوبی به زن میبخشد. حتی اگر بسیار خسته شده اید و دیگر انرژی برای ادامه دادن ندارید، دستهایتان را بدور او حلقه کرده چند کلمه محبت آمیز به او بگویید و بعد بخوابید!
2. صحبت کردن: هر چند اکثر مردها بدنبال س.ک.س خسته شده و یارای انجام هیچکاری را ندارند ولی گروهی از زنها دوست دارند که بعد از س=ک=س کمی صحبت کنند. در این مواقع فقط باید گوش خود را به او بسپارید! اگر خوش شانس باشید او به شرح آنچه گذشت و احساسش از س/ک/س با شما می پردازد. اما مواظب باشید که در بین صحبتهای او صدای خوروپف شما بلند نشود!
3. گاهی ممکن است زن همچنان برای انجام یک عمل جنسی دیگر برای بار دوم اشتیاق داشته باشد. در این حالت اگر شما هم آمادگی دارید بهتر است او کمی با آلت شما بازی کند تا برای س.ک.س دوم تحریک شوید. اما اگر به دلیل سن بالا یا هر علت دیگری قادر به ادامه نیستید، برای او توضیح دهید که شما اکنون توانایی انجام س-ک-س مجدد را ندارید و برای اینکه بتوانید اینکار را بخوبی انجام دهید باید کمی استراحت کنید تا دوباره سرحال شوید. همه مردها بعد از ا.ر.گ.ا.س.م دوست دارند کمی بخوابند، این امر کاملا" طبیعی است؛ ولی به شریک جنسیتان هم توجه داشته باشید و اجازه دهید او در کنار شما باشد، تا این تصور پیش نیاید که شما فقط به فکر خودتان هستید.
4. بوسیدن قبل، حین و بعد از ارتباط جنسی رو هم از خاطر نبرید.


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com


برچسب‌ها:

۱۳۸۷ دی ۱۴, شنبه

زن ... مرد ... نحوه درخواست (3)

ادامه ی آموزش : (قسمت سوم)
نكته بعدي و اصلي ترين مورد براي انجام كار از سوي مردان اين است كه آنها در جواب منفي دادن آزاد باشند. معمولاً زنها وقتي مي خواهند خواسته اي را مطرح كنند از قبل جواب آن را پيش بيني ميكنند و سعي ميكنند يه جوري مرد را لاي منگنه بگذارن. بعضي از زنها هم كه حساسترند وقتي از قبل حس كنند كه بله قراره كلي خواهش تمنا كنند و بعد هم جواب نه بشنوند اصلاً از كل بيخيال قضيه ميشوند! ولي بعدش بدون اينكه سؤالي كرده باشند از يك جواب احتمالي ناراحت شده و حرص ميخورند. در نتيجه شوهر از همه جا بي خبر رو الكي ميچزونن!!..
خانمهاي عزيز… تمرين كنيد معني اصلي كلمه نه رو بفهميد. باور كنيد كلمه نه كه در فرهنگ لغات زنها با كلمه «گودزيلا» هم معنيه هيچ ربطي به ميزان عشق و علاقه همسرتون به شما نداره. وقتي همسرتون در حال ديدن تلويزيونه و شما تقاضايي ميكنيد مسلماً بايد پيش بيني جواب نه رو هم بكنيد چون در غير اين صورت 2 تا كنايه شما ميزني 2 تا هم اون، ميشه جنگ جهاني. شما فقط كافيه در جواب كلمه منفي بگيد: بسيار خوب… اما نه با لحني كه معنيه«خب حالا باش، صبر كن باباتو در ميارم» رو بده؛ بلكه يعني ok. من ميفهمم كه شرايطت به هر دليلي براي اجابت خواسته من مسائد نيست و اين جواب منفيه تو هيچ تأثيري رو عشقم به تو نمي ذاره. يعني آخر منطق مثلاً… به عبارت ساده يك بسيارخوب عاشقانه…
اتفاقي كه مي افته اينكه %90 خواسته شما رو بعد از انجام كارش در اولويت قرار ميده! اصلاً خودش ممكنه پيشنهاد بده كه: خوب خانم من چيكار بايد بكنم؟؟… ولي در حالت معمولي مردها خيلي ملوس آن را فراموش ميكنند يا خيلي ريلكس پشت گوش مي اندازن (حالا اينجوري بهتره يا اصلاً انجام ندن؟؟)
مورد بعدي اينكه شما معمولاً گاهي بعد از درخواست غرغر ميشنويد… زنها معمولاً غرغر را به معني: «نميخواد كار كنه منت ميذاره»، معني ميكنند در حاليكه غرغر يعني: من مشغول يه كار ديگه هستم ولي با اينكه تمركزم به هم ميخوره كار شما رو انجام ميدم چون اون هم كار مهميه. مردها اگر بدونن كه كار شما مهم نيست همون اول ميگن نه. پس غر كه ميزنن يعني ميدونن مهمه. آنها صرفاً از غرغر اعلام وضعيت كاري ميكنند ولي خوب به زبان شيرهاي يوناني قبل از ميلاد مسيح!!!!
زنها فكر مينن غرغر يعني : ا ا ا ه … تو هم وقت گير آوردي؟؟... اصلاً نميخوام انجام بدم. در نتيجه ملاج مرد را هدف گرفته و با كلمات نظير:خوب بابا اصلاً ولش كن، نخواستم، انتظار نداشتم (مثلاً كلي با كلاس) و امثالهم شليك ميكنند…..اما...
بهترين كار اينه كه زنها در اين مواقع فقط سكوت كنن… همين … سكوت مطلق… غرغر مرد يعني آماده شدن براي انجام كار. شما پس هيچي نگين كه فكر كنه شما بهش امر ميكنين.
مهمترين و آخرين نكته اينكه حتماً بعد از انجام كار با مهرباني ازش تشكر كنيد. اين كارو يك دستور اساسي بدونين. البته ميل خودتونه اگه مي خواين دفعه بعد واسه يه كار، نصفه جونتون كنه تشكر نكنين
فراموش نكنين... در انتها با محبت به مردتون پاداش بدين...
پایان...


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com


برچسب‌ها:

۱۳۸۷ دی ۱۳, جمعه

زن ... مرد ... نحوه درخواست (2)

ادامه ی آموزش:
نكته بعدي لحن شماست. اگر مرد احساس كند كه در لحن شما دستور نهفته است جونتون رو نوك لبتون مياره تا كار كنه!!
او ديگر زيبايي كلمه براش مهم نيست... شما دستور داده ايد... مردها دوست دارند اگر كاري برايتان ميكنند در نهايت قدرت و ابهت باشد. ولي اگر حس كنند كه شما امر ميكنيد و آنها كوچك شده اند توپ هم تكانشان نخواهد داد… پس دستور نديد...
مورد بعدي اينكه حالا كه داره يه كاري ميكنه هي توضيح واضحات نديد لطفاً! مثلاً وقتي داره سطل آشغال رو ميبره دم در هي نگين... بپا نريزي… چكه نكنه... كيسه پاره نشه... اينجوري فكر ميكنه شما مامانش هستيد نه همسرش!!... آقايون هم بدونن كه منظور خانمها از توضيح اضافي اين است كه شما اهميت موضوع را بدانيد... اونها فكر ميكنن اينجوري دارن كمك ميكنن… فكر نمي كنن شما دست و پا چلفتي هستيد.
مسئله بعدي اينكه خانمها لطفاً درخواستتون رو كوتاه و صريح بگيد… مثلاً نگوييد… واي از صبح تا حالا ميوه ها تو صندوق عقب ماشين جا مونده…. اين براي مردها يك جمله خبري توأم با تقصير از جانب آنها تفسير ميشود نه يك درخواست… كافيست بگيد لطفاً ميوه ها رو از تو ماشين بيار… به همين سادگي… صريح و راحت…
يه مسئله ديگه اينكه از كلمه ميتوني استفاده نكين... بعضي ها هم ميخوان مؤدبانه ترش كنن ميگن آيا ميتوني فلان كار رو انجام بدي؟؟… اين براي مردها يعني اگه ميتوني پس وظيفته كه انجام بدي (اجبار) اگه نمي توني هم كه يه فكري خودم ميكنم (ضعف)… چرا راحت از كلمه لطفاً استفاده نميكنين… صريح باشيد… سخته براتون بگين ممنون ميشم كه برام فلان كارو بكني… حالا يه امتحان كنين ببينين چقدر فرقشه….


بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com

بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com

برچسب‌ها:

۱۳۸۷ دی ۱۲, پنجشنبه

زن ... مرد ... نحوه درخواست (1)

سلام
با توجه به اینکه تو ایران به اینگونه مسائل مهم افراد توجهی نمیشه تصمیم گرفتم که این بخش رو هم به وبلاگ اضافه کنم.

*((( این وبلاگ، بلاگی تحلیلی – آموزشی است که به برسی مسائل جنسی و بهداشتی از نظرگاه های پزشکی، روانشناختی، بیولوژیک و جامعه شناختی می پردازد و هیچ گونه ارتباطی با پرون**وگرافی و ف*حشا و مسائل غیر اخلاقی ندارد ! )))*

زن ... مرد ... نحوه درخواست (1)
يكي از اصولي كه زنها بايد آن را بياموزند نحوه درخواست از همسرشان مي باشد… عموماً خيلي مواقع بدليل نحوه غلط درخواست كار آنان به مشاجره مي انجامد و طرفين هركدام سي هزار تا فكر چرت و پرت براي خودشان مي كنند…
اولين نكته اي كه بايد توجه كنيد زمان درخواست است. وقتي كه همسرتان روي موضوعي دقيق شده انتظار نداشته باشيد كه به تقاضاي شما فوراً پاسخ دهد.مخصوصاً مردها وقتي روي موضوعي تمركز ميكنند ورودي هاي مغزشان را مي بندند و فقط پردازش ميكنند و اگر بخواهيد زوري بازشون كنيد و از حس درشون بياريد مطمئناً يه چيزي بهتون مي پرونن!!! اونها اين مواقع جداً شوخي ندارند...
آقايون هم خواهشاً بدونن كه اگه حرف نزنن خيلي بهتره تا با هان، هون، چيه؟ و يك مشت بله و چشم الكي پاسخ بدن... همينطور خانمها توجه كنند كه ميزان عشق همسرشان هيچ ربطي به پريدن يا نپريدنش از روي مبل در هنگام كمك خواهي شما ندارد!!!...
و ادامه ی این ماجرا بمونه واسه یه وقت دیگه...الان خیلی خسته شدم................

بزرگترین وبلاگ جنسی ایرانی --> http://2khtar-pesar.blogspot.com
بزرگترین کتابخانه ی مجازی موبایل --> http://mbooks.iranblog.com

برچسب‌ها: